לקוחות מספרים

לקוחות מספרים

עו"ד יפעה סגל מנכ"ל הפורום המשפטי הבינ"ל

"בגרייבר הרשקוביץ בולטת בראש ובראשונה האכפתיות וניכרת תחושת ה"ביחד". אנחנו לא עוד לקוח שצריך להשאיר מרוצה, אנחנו חלק חשוב ומרכזי באג'נדה והצלחתנו היא מכל הבחינות הצלחתם.  כבר מהיום הראשון הובהר לנו כי אין נושא שנמצא מחוץ לתחום מבחינת העבודה המשותפת, כך הובהר וכך קוים ללא סייג. היכולת להתייעץ בכל היבטי בניית האסטרטגיה, לא רק ביח"צ הקלאסי, אלא גם בעבודה מול תורמים, מיתוג פנימה והחוצה, עיצוב ובניית מסרים, עבודה עם שותפים מקצועיים וכן הלאה, סייעה לנו רבות בכל היבטי עבודת הארגון.

חשוב להדגיש גם את היוזמה החיובית המאפיינת את עבודת המשרד. בגרייבר הרשקוביץ לא מחכים שיבקשו מהם לעזור בדבר כזה או אחר, הם אקטיביים, יוזמים ועסוקים באופן שוטף במחשבה ועשייה לקידום הארגון."

ח"כ שרן השכל

"את "גרייבר הרשקוביץ" לקחתי על מנת לנהל עבורי קמפיין פריימריז מורכב ותחרותי במיוחד. החיבור המקצועי והערכי היה מיידי.

גרייבר-הרשקוביץ ניהלו קמפיין חכם ונועז, שהתבסס על חשיבה אסטרטגית הרואה למרחוק ומנתחת את האתגרים וההזדמנויות. למימוש האסטרטגיות שבחרנו הם הציעו כלים יצירתיים ובהם בידול מחוץ לקופסה, שילוב נכון בין תקשורת מסורתית, תקשורת דיגיטלית ושטח וכן בניית מסרים אסטרטגיים מדוייקים והטמעתם בכל פעולות הקמפיין.

אני שמחה להמליץ על חברת "גרייבר-הרשקוביץ" לניהול תהליכים וקמפיינים ציבוריים ופוליטיים. הם משלבים תפיסה אסטרטגית חדה וחכמה עם עבודה יום-יומית המקפידה על הפרטים הקטנים ומוכוונת תוצאות. תודה! "

ד"ר יצחק קלין – יו"ר הקואלציה לאוטונומיה בחינוך

"לקחנו את חברת גרייבר – הרשקוביץ כדי לסייע לנו במספר משימות:  להרכיב קואליציה של ארגונים התומכים בשינוי יסודי בדרך הניהול של מערכת החינוך, ולהחדיר את המסרים שלנו ללב השיח הציבורי סביב חינוך.  כשיצאנו לדרך איש לא הכיר אותנו או את התכניות שלנו, ולמען האמת חשבתי שמדובר במשימה בלתי אפשרית.

לאחר תשעה חודשים של מאמץ מרוכז גרייבר-הרשקוביץ הובילו אותנו לכיבוש כל המטרות שסימנו לעצמנו: קמה "הקואליציה לאוטונומיה בחינוך," ניהלנו כנס פתיחה מאוד מוצלח בתכנונם והנחייתם של גרייבר-הרשקוביץ, וחשוב מכל, האג'נדה שלנו חדרה למרכז השיח התקשורתי סביב החינוך בישראל.  לקחו אותנו מהשוליים למרכז."

מיכל שלם ראש מיזם ישראל צומחת

גרייבר הרשקוביץ הובילו עבורנו את ההשקה התקשורתית של "ישראל צומחת" וחשיפת תוכנית החומש לתחרותיות וצמיחה כלכלית בפריפריה. חשיפת מיזם חדש והעלתו לסדר היום הציבורי הנה משימה מורכבת שדורשת חשיבה אסטרטגית, הכרה טובה של השחקנים ויכולות ביצוע. גרייבר הרשקוביץ היו שותפים מרכזים בגיבוש האסטרטגיה התקשורתית והוכיחו יוזמה, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות ויכולת להפוך ולתווך מסר אסטרטגי מורכב לקהלים מגוונים.

מנסיוננו לחברה יכולות מרשימות בקידום מיזמים ציבוריים תוך הבנה עמוקה ומצוינת של התהליכים המקצועיים ותרגומם לשפה תקשורתית. בזכות עבודתם נהנו מחשיפה תקשורתית ואיכותית של היוזמה ומיצובה בקרב קהל מקבלי ההחלטות והשותפים השונים. עבודתם הביאה ערך מוסף למיזם ומיצובו.